غایب شدن نشانه " جفا " نیست
و حضـور هم به معنای " وفا " نیست
مهم " شـــوق دل " است
حتی اگه عزیزی دور از دیده بماند...
ما را در سایت سایت خبری گناباد نیو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: دوشنبه 27 شهريور 1396 ساعت: 22:16
پيشکش ميکنم "عشق " و "رفاقت" و "مهرباني" را به همه کساني که ، از دل شکستن بيزارند و در تمناي آنند که دلي را بدست آورند .. آنانکه مي خواهند در زندگي ، پل باشند نه ديوار آنانکه هميشه يکرنگند ، نه هزار رنگ آنانکه در سختيها ، يار و نگرانت هستند نه بار و بي خيالت آنانکه با خود رحمت مي آورند ، نه زحمت پس روز و روزگارتان سرشار و آکنده ، از "عشق" و "رفاقت" و "مهرباني" باد .
سایت خبری گناباد نیو...و انتهای این قصه ی سرد و سفید
همیشه سبز خواهد بود
ما را در سایت سایت خبری گناباد نیو دنبال میکنید
برچسب: همیشه, نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: دوشنبه 27 شهريور 1396 ساعت: 22:16